Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Henrik Backhof-Johansson - 19 juli 2010 17:31

Go'kväll på er =)


Idag har jag inte gjort så många bilar, men det var nog för jag blev uppehållen med att dammsuga upp krossat glas från en bil som det hade varit inbrott i nu i helgen. det tog 1,5 timme att dammsuga upp allt glas och det kommer mer efter plåtverkstan har bytt rutor. Men jag kan inte förstå varför de gjorde det. Bara för 4 hjul :S Töntar..


Sen fick jag det väldigt stressigt nu på slutet av dagen... Beach handbollen i Åhus eller Kivik började tydligen idag vad jag har fattat det som, och de hade tre bilar som behövdes tvättas och dammsugas invändigt. Visst inga problem med att tvätta och dammsuga, men att göra det på en timme! när en bil tar typ 25 min att dammsuga och tvätta i maskinen. Som tur var tog den ena försäljaren ena bilen och körde ner den till den andra tvätthallen som är för allmänheten, så jag hann med 5 minuter innan jag slutade :)


Nu finns det inte mycket mer att berätta om denna dagen =P Här kommer bilder på det krossade glaset:


      

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards